Tosty z pastą z kurczaka i orzechami

on
Tosty z pastą z kurczaka i orzechami
Tosty z pastą z kurczaka i orzechami

Śniadanie w weekend to bardzo ważna sprawa. Mam dużo czasu i mogę zrobić coś wyjątkowego. Dzisiaj wymyśliłam, że zjem tosty z pastą z kurczaka, jakie kiedyś jadłam w pewnym bistro. Pasta jest delikatnie słodka dzięki rodzynkom i ma ciekawy lekko orzechowy smak bo dodaję do niej orzecha włoskiego. Do tego sałatka z roszponki z sosem winegret i sok pomidorowy. Świetne!

Przepis na tosty z pastą z kurczaka i orzechami:

Drobno pokrojone mięso z ugotowanych 3 skrzydełek kurczaka

1 łyżka majonezu

1 łyżka rodzynek

2 orzechy włoskie

Sól

Pieprz

4 kromki pieczywa tostowego

Wczoraj gotowałam wywar drobiowy i zostały mi 3 ugotowane skrzydełka. Dzisiaj mam gotowe mięso do mojej pasty. Mięso oddzielam od kostek i skóry i bardzo drobno kroję. Wrzucam do miski. Rodzynki zalewam ciepłym mlekiem albo wodą i odstawiam na około 30 min aż napęcznieją i zmiękną. Do kurczaka dodaję łyżkę majonezu, sól, pieprz do smaku i dokładnie mieszam. Orzechy włoskie wyjmuję z łupinek i kroję na drobniejsze kawałki. Namoczone rodzynki odsączam i wrzucam razem z orzechami do miski z kurczakiem. Wszystko dokładnie mieszam i jeżeli jest konieczność jeszcze raz doprawiam solą i pieprzem. W międzyczasie robię tosty. Połowę pasty rozkładam grubą warstwą na jednym toście i przykrywam drugim. Druga połowa pasty jest na drugą porcję. Oczywiście przekrajam je na trójkąty (wychodzą 4) Takie tosty świetnie smakują z sałatką z roszponki i rukoli w sosie winegret. Super smakuje i tak też wygląda 🙂 Mniam!

Smacznego!

DSC_0681

One Comment Add yours

  1. Edyta says:

    Świetne wykorzystanie gotowanego kurczaka 🙂

    Like

Leave a Reply

